Kan man be om påtår
2014-08-12 / 19:01:49 / Allmänt / Länk

Nu har det liksom gått exakt åtta dagar sen semestern tog slut.. Och jag är redan på väg in i väggen! Nu säger alla mina kunder att det går "över" efter första veckan, fast nu har första vecka passerat och jag vill fortfarande ha en till semester! Inte nu för att jag frågar mina kunder om jag ser sliten ut, utan nej, de påpekar! Men det kan bero på att mina påsar under ögonen är av samma storlek som en Earl Grey påse, eller att jag står och grinar illa så fort någon förutom mina stammisar kommer in (fast att det är mina stammisar som påpekar att jag ser lite trött ut) förstå då hur dem andra ser mig... Men jag kan tycka att jag ser rätt så söt ut i spegeln, men det kanske är vanlig narcissism. 
Så nu undrar jag lite varsamt för mig själv, om min chef skulle tycka att jag var konstig (läs efterbliven och lat) om jag nu skulle be om en till semester, men jag är inte girig, det räcker liksom men en eller två veckor! 
Man ska ju uppskatta det lilla här i livet har jag fått höra, så jag är inte kräsen av mig! Två veckor räcker gott och väl! 

Men all den här separationsångesten efter semestern grundar sig nog i att jag faktiskt jobbade väldigtväldigtväldigt länge igår, tre av mina standardpass på en dag faktiskt! Så jag är lite trött, sen är min ytterst nödvändiga ansiktskräm slut, vilket resulterar i att jag använder någon annan kräm som jag inte riktigt vet vart man ska ha någonstans, min hy är inte på topp, den är grå. Fy fan för att vara tjej. Men det klagar jag på i ett annat inlägg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: