#komigendetblirkul
2014-08-19 / 15:13:00 / Allmänt / Länk

Nu hoppas jag verkligen inte att mina kollegor har hittat hit, för då blir det här en skitdålig överraskning... Men nu är det så att jag ska byta jobb! HEJDÅ CAFE - HOWDY KONTOR. typ så ja. Men det känns sisådär eftersom jag tycker förbaskat mycket om mina kollegor, även dom jag aldrig träffat (jag bär på väldigt mycket kärlek) 
Så jag tänkte författa ett varsitt brev, PLUS i väldigt generös anda bjuda på en runda på Lion bar, vilket innebär kort uträknat (på miniräknare) 180 svenska riksdaler, men sån är jag, djävulskt generös liksom! Om jag blir full kanske jag bjuder på en till öl, till den som vågar frågar eller som underligt nog läser detta stycke. Ifall någon har gjort det och är sugen på en gratisöl så återkommer jag med tid och vilken Lion Bar som behagar sällskapet! 
 
Men så tänker jag, hur får jag ner alla känslor på papper? Vad säger man till människor man överger för nya erfarenheter och fetare lön? (komigeningenjobbarenbartförattdetärkul?!) Vad händer om folk hör att jag gör såna här fina saker, tänk dagen jag slutar på jobbet jag ska börja på nu, det ryms väldans massa människor och kollegor på ett kontor... det blir väldigt många brev, och väldigt mycket öl, och en väldans massa pengar! (kort uträknat 9000:-) 
Man kanske ska göra klart att detta är en engångsgrej, ingenting man gör för alla? Utan bara för människor som av en händelse vet vad jag gillar för champagne och dessutom köper en flaska när man fyller år? (min andra kollega fick inte ett dugg, så hen får en öl av mig istället, på Lion Bar) Känner att det blev väldigt många parenteser och väldigt lite röd tråd.
 
Så vi lägger nog ner här. Här nedan får ni se bilden jag kommer att lägga i mina kollegors brev! Tänkte propsa på att dessa läggs i en väldigt fin fotoram som sedan placeras på nattduksbordet. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: