Helg
2015-04-20 / 10:56:10 / Allmänt / Länk

Den här helgen har vart så otroligt mysig, jobbade hemifrån på fredagen sen begav jag mig till Frida för vinmys +utgång, på lördagen när vi vaknade så bestämde vi oss för att göra "vanliga" saker, så vi gick till solna C för att äta, sen till Råsta för att.. MATA FÅGLARNA! Det var barnsligt roligt! Jag som är sjukligt rädd för fåglar, fick världens jädra adrenalinkick, det gick inte att sluta slänga bröd - hur larvigt som helst, men underbart roligt. Nya helgsysslan hädanefter! 

Efter det gick vi till skytteholm och kollade på korpfotboll, så jag har haft världens mysigaste helg!








Justja, vi körde karatefylla också. Sen igår var det söndagsmys&födelsedagsfirande hos papi. Bra jädra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: