För trött för allt
2015-03-25 / 01:13:16 / Allmänt / Länk

Jaaani.. Jag har skött min egen tvätt sen jag gick i sjunde klass (till en början självklart med massor av hjälp) sen dess har jag inte gjort många misstag i tvättstugan, förrän nu! 8 år efger att jag har lärt mig färdigheten "att tvätta kläder" så gör jag dubdermisstaget nr. 1, jag slänger in ett par sprillans nya (svarta) jeans tillsammans med några par av mina snyggaste vita underkläder... Så nu måste mitt lilla stolpskott till mästertvätterska gå och köpa klor, lägga alla snygga undies i klor, tvätta undan kloret för hand (får man skiten i tvättmaskinen så bleks allt) sen efter att jag har handtvättat mina undies måste jag slänga in dem i tvättmaskinen, klart först när skiten torkad.. Vilket inte alls är något problem då jag INTE ALLS HAR TUSEN SAKER ATT GÖRA!! Ex. Fem cp-fulla tvättpåsar och grovstäda varje yta. Men det är lugnt. Jag är inte alls trött. Nejdå

(Ursäktar ev. stavfel - fuck allt)

Härligt sorterad tvätt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: