Fysatansåhärligt
2015-03-31 / 20:54:50 / Allmänt / Länk

Igår var det återigen dags för mig och Frida att gå på vår berömda måndagsdejt. Vi började med en fika, sen ett selektivt beslut om att vädret var väldigt bra, så då tog vi ett glas cava och en toast skagen, sen bestämde vi oss för att city var the place to be, så vi begav oss till stockholm fisk i hopp om att vinet smakade gudomligt och att man med lite tur skulle råka på en gammal klasskompis som jobbar i baren (det gjorde vi tyvärr inte) sen så fortsatte kvällen i härlig Marielle och Frida anda. Himla bra så att säga. 
Frida är min bästa flickvän någonsin!




Btw - igår var min toffs så slickad att jag fick ont i tänderna. Men det såg bra ut så jag lät det begås 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: