Kapporkaporkappor
2015-03-26 / 19:41:49 / Allmänt / Länk

Jag är beroende av kappor! Älskar alla och vill ha fler! Sitter just nu och tokmyser i min nya laxrosa underbara kappa, det må vara kallt ute, men min nya kärlek värmer hjärtat så pass att jag inte fryser.. Är helt salig! Jag har dessutom räknat ut att nu när jag snart är rökfri (ta i trä) så har jag råd att köpa ännu fler kappor, mobilskal (min andra last), och massamassa andra underbara saker! 
Det var ju heller inte tråkigt att jag fick 15% rabatt på kärleken då jag känner personen som sålde den till mig, väldigt få saker kan gå fel just nu.

Nu blir det datenight med vin och middag inne i city! 

Btw - köpte en sjal som matchar nya kappan som handen i handsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: