Skryterlitekanskebaraenaning
2015-03-11 / 00:11:48 / Allmänt / Länk


Dagens PW


Och så PWn häromdagen, jag är så himla stolt över mig själv! Kan väl erkänna att sen jag fyllde arton så har ett av mina största intressen varit att festa och spendera sjukligt mycket pengar på att äta ute! Jag har levt för dagen och fullkomligt skitit i att bry mig om vad jag utsatte min kropp för. Sen så satte jag ett nyårslöfte att innan 2015 är slut så ska jag ha gått ner 15kg och samtidigt blivit "vältränad", och jag kan med stolthet säga att nyårslöftet is still going strong, äter nästan aldrig skräpmat, ingen läsk, unnar mig godis/snask extremt sällan och jag rör på mig som en jävla jävel! Jag är så sjukt jävla stolt över mig själv!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: