Sticks and Sushi #fethyllning
2015-03-12 / 23:58:08 / Allmänt / Länk

Livet just nu suger... Hatar sverige och vill fly till mitt moderland - Danmark. Inte för att jag känner mig så himla patriotisk, utan för att jag vill ha världens godaste SUSHI! Sticks and Sushi är tammefan världens bästa sushi, och jag har fått nöjet och äran att få äta där två gånger i mitt korta liv på (snartsåflickalilla) 21 årssnurr. Men just nu har jag såna otroliga cravings att jag skulle kunna boka en flygbiljett asap och åka till arlanda i en taxi nu på en gång - ta ett blankolån för sushi! 






Inte nog med att det är sjukt jävla bäst - allt du trycker i dig är ett konstverk!! Fy farao för svensk sushi. Blä (fastrawärheltokej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: