Ärkefiende
2016-01-03 / 13:11:59 / Allmänt / Länk

Ni vet det där plagget, som du vägrar slänga, som ligger längst in i garderoben och som du inte kunnat ha på flera år pga för mycket bea på köttbiten, pga för mycket chirre med dirren och för många goda drinkar? 

Idag gjorde jag det där som är så jävla jobbigt, jag provade min ärkefiende. Mina världens finaste shorts som jag inte kunnat ha sen 2012, shortsen som inte gick över knäna för att låren var för stora, men idag gick dom fan hela vägen upp! Knappen och dragkedjan gled upp med lättnad och jag är nu ännu mer taggad att dra till gymmet än vad jag var imorse!! 

Trots stolthet måste jag poängtera att det inte såg bra ut (falukorv och lite kassler varning kanske), så jag har en bit kvar på uppförsbacken, men sträckan är kortare nu än för ett år sen ❤️ nu drar vi till Gumse och svettas lite!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: