49 vid kyrkan
2016-07-02 / 07:29:09 / Allmänt / Länk

Inatt sov jag för första gången i min och vår lägenhet, idag är första dagen i mitt liv jag med stolthet kan visa upp mina nycklar och säga att jag minsann har flyttat hemifrån, lämnat mamma och trygghet för ett nytt eget liv. Inatt somnade jag till regn och munspel, munspelet vet jag inte vart det kom ifrån, men det hördes in från balkongen och det gjorde allt magiskt. Jag vaknade 5.30 med rus och flin, hela kroppen är i chocktillstånd och jag undrar när jag kommer att förstå att vi bor just här, vi bor tillsammans bredvid den fina kyrkan, vi bor tillsammans bredvid han som spelar munspel, vi bor tillsammans bredvid gården där ungdomar sitter, vi bor tillsammans. Jag ska göra allt för att vi ska trivas och känna oss hemma. Sundbyberg, jag tror att vi kan trivas här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: