För att vara den som är den.
2014-08-08 / 15:47:12 / Allmänt / Länk

Jag kanske inte har jättelätt att ringa klagomuren,  men när det väl börjat klagas innanför pannbenet är det förbaskat svårt att sluta. Jag kan kalla mig för klagoperiodare! Just nu så är jag mer än lovligt irriterad, på ett hyckligt vis får jag tyvärr tillägga. MEN! jag sitter lite lätt och tittar på en nybliven pappa (då menar jag att bebben är ca 3månader gammal) som sitter vänd mot ungen i barnvagnen och tokröker... Asså röka i all ära! Jag är väldigt fäst vid mina nikotinpinnar! Men jag skulle aldrig röka framför ett sånt litet barn. Jag håller mig själv på behörigt avstånd till min lillasyster på 6½ år, och kommer hon i närheten så slänger jag tofflor på henne eller dyl, ;) "allt som skrivs på internet är sant". Det är liksom min samhällstjänst. Liktförbannad så kan jag gå omvägar på stan om jag ser en barnvagn i närheten av mig när jag röker, och är det är jävligt snäv gata då sträcker jag ut handen så långt jag kan ifrån barnvagnen, detta gör jag mot ungar jag inte känner, eller någonsin kommer att råka på. För att jag är så jävla fin! Men att en pappa gör ett medvetet val att röka framför sin nyfödda tycker jag är groteskt. ILLA! Du får inget jävla påtår! 
 
 
 
Titta! Där sitter jag ju och röker 2011. Omyndig och fett kaxig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: