Och så kom karma
2014-08-12 / 21:54:33 / Allmänt / Länk

I flera veckor har jag klagat på att jag har svettats så mycket att jag ser nydushad ut konstant pga den underbart varma sommaren vi haft i år! Men nu får jag fan för klagomålen, sitter och tokfryser, som sibirisk kyla i mitt egna vardagsrum!! Det var liksom inget mellanläge på temperaturen känner jag, ena dagen så brändes huden under fötterna av om man tog av sig skorna, andra dagen så tokfryser jag i fleecetröja och ullsockar.. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"-sägarna kan ju bara dra något jävligt gammalt över sig! För att jag har fasiken klätt mig efter väder i år! När det har varit 80+ grader ute har jag haft kjol och linne - ändå har jag svettats som att jag gymmat i en bastu, nu har jag mer kläder än vad en människa bör ha i augusti, ändå fryser jag arslet av mig! Så kom inte och säg att jag har FEL kläder på mig, för då slår jag ihjäl den personen. Kort och gott. Jag fryser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: