Shoutout.
2014-08-19 / 15:38:00 / Allmänt / Länk

Nu försöker jag för första gången ge mig själv en shoutout på blogg.se forum... MEN JAG FÅR INTE SKITEN ATT FUNGERA!! Jag kom till och med på en skitfyndig text! Fan, om det finns ett forum bör det inte vara hjärnkirurgi att skriva i dem, för det är väldigt sällan hjärnkirurger som hänger på forum. Det är barn, och jag, för att jag har en läsare om dagen (och det är jag) två om jag tvingar min syster att läsa och sedan tittar jag på henne tills hon låtsas skratta lite stelt. Det suger. Jag vill ha kommentarer och frågestunder som boostar mitt självförtroende ännu mer i höjden. Nej, nu ska jag lägga upp en sjaskig bild på instagram och länka min blogg.

Kommentarer
Sara

Hej! Jag är väldigt nyfiken på hur det är att jobba inom café branschen! Du skulle inte kunna berätta hur en typisk dag ser ut för dig?
Tack på förhand! :)

2014-08-19 @ 16:07:47
Sara

Hej! Jag är väldigt nyfiken på hur det är att jobba inom café branschen! Du skulle inte kunna berätta hur en typisk dag ser ut för dig?
Tack på förhand! :)

2014-08-19 @ 16:07:57
Sara

Hej! Jag är väldigt nyfiken på hur det är att jobba inom café branschen! Du skulle inte kunna berätta hur en typisk dag ser ut för dig?
Tack på förhand! :)

2014-08-19 @ 16:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: