IN THE LUFT
2014-03-25 / 20:55:46 / Allmänt / Länk

Är i skrivande stund i en gigantisk metallfågel!! Helt crazy! Nej, nu är det så att det finns gratis wifi ombord på norwegian, amazing helt enkelt. Tycker i varje fall jag, jag som blir impad av mängden bajs en hund kan få ur sig på en fem minuterspromenad vs den icke existerande mängden samma hund inte alls klämmer på en promenad på ca 1,5 timme. Universum är som sagt fullt av mystierier. Jag känner att teodiceproblemet och en hunds tarmaktiviteter bör ha samma prioritering. Yes! som min treåriga granne Oliver skulle sagt (han är den coolaste personen jag känner till) 
Nej men tillbaka till den högst ologiska gigantiska metallfågeln som bryter alla slags regler vi har om fysik. Jag är på väg till teneriffa och ska snart korka skumpan. WIHOO 




Duck-face med en flygvärdinna, det är en helt ny klubb värd att startas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: