jag ska lära dig allt jag kan.
2015-03-08 / 22:21:45 / Allmänt / Länk

Efter mitt mindre roliga läkarbesök på tisdag ska jag möta upp bästa Myran hemma hos mig och så ska jag lära henne allt jag vet om att baka cupcakes! Det måtte bli bra den här gången, för att jag har köpt superfina formar. Häromdagen så försökte jag mig på att göra CappuccinoButterFrosting, men skiten skar sig så cupcakesen blev ohyffsat fula, var nära på att slänga alla 40 cupcakes innan mor min hotade med att slänga ut mig om jag var beredd att slösa så mycket. Så fulisarna fick vara kvar, har matat varenda grannunge med minst tre per gång bara för att bli av med dem! 
 
Men på tisdag, då jävlar ska vi lyckas, man brukar ju lyckas bättre med fler kockar som rör om ;) 
Det kommer i varje fall bli vanliga chokladmuffins, ev. med mörkchoklad chips i, cappuccinofrosting och chokladhjärtan på toppen, tror att det kommer bli toppen den här gången, om inte så, tredje gången gillt
Nu ska jag måla mina tassar. info för er som antecknar liksom. 
 
Bild på mig och myran för ca 100 år sedan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: