Marbella. En enkel resa tack
2015-03-08 / 21:44:35 / Allmänt / Länk

Just nu så skriker min kropp av längtan och extas! För att min familj har äntligen fattat ett beslut gällande fastighet utomlands, och det blir freakking Marbella! Ämnet om att köpa lägenhet/radhus i varmare breddgrader har varit på tapeten lite för länge, det har snackats om det så länge så att jag till slut gav upp hoppet om att det verkligen skulle bli av... Men igår så skickades det iväg ett flertal mail till ett flertal mäklare om just att köpa en liten bostad vid strandkanten i Marbella! Jag kunde faktiskt inte vara mer taggad på något annat just nu! Bara tanken på att ha ett helt eget litet krypin under solen.
 
Sen kom jag på den briljanta idén om att starta ett litet företag där nere, för då kanske man tillockmed slipper åka hem till gråa, trista skitSverige för alltid! Min lilla hypotetiska dröm är då att öppna ett litet gym nere i Marbella, för att alla gillar ju att vara smärta på playan, går inte att göra fel med ett skönt gym, sen att jag rekryterar alla snygga PTs är ju inte heller något jag inte ser fram emot direkt ;) Nej inom en snar framtid (håller alla tummar som jag fysiskt möjligen kan) kommer jag säga byebye till svea på obestämd tid, skrika yolo hela vägen till Arlanda med en enkelbiljett till solen, och lapa drinkar på playan medan jag bestämmer själv när jag vill åka hem, bara att kunna köpa en enkelbiljett smakar kaka i munnen!  Fy faaan va man lever bra.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: