Snäll mage
2015-03-18 / 23:29:27 / Allmänt / Länk

Med konstanta knivstick i magen sen i torsdags har jag mått piss, satte i spiralen från helvetet och jag har väl på något vis gjort karma så förbannad att jag har haft konstant mensvärk i snart en vecka.. Men idag har jag inte ens behövt ta smärtstillande! :) vilket är ett sjukt stort framsteg då jag har knaprat ca 3 ipren om dagen för att klara dagarna. MEN INTE IDAG! :) #sjuktjävlalycklig! Det här kanske innebär att jag slipper ringa och boka en skitdyr akuttid på sjukan! Renjävla lycka! Nu ska den lilla jäveln få sitta i fem år och förhoppningsvis inte ge mig mer trubbel (ta i trä).

Dessutom har det vart så himla härligt väder idag så att jag har kunnat ha min nya vårkappa på mig! #brajävladag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg


Kommentar: